Dacă există un lucru cu care tehnologia digitală nu poate concura, acesta este contactul uman, prezența fizică și tocmai în acest context cărțile de vizită sunt încă la putere pentru manageri, persoane care ocupă funcții pe departamentul de vânzări și fiecare membru al echipei tale în relație cu clienții și potențialii clienți.
În urma unei întâlniri, în
timpul unor evenimente, conferințe, expoziții sau cu prilejul unor întâlniri,
cel mai obișnuit și politicos gest de a-i spune interlocutorului tău că vrei să
discuți mai pe larg pe proiecte profesionale sau să ții legătura este să îi
oferi o carte de vizită. Cartea de vizită este într-un fel semnătura ta pentru
a încheia un o primă legătură de afaceri sau parteneriat. Și trebuie să
recunoaștem, există o latură captivantă în a le avea mereu la îndemână, pentru
că nu se știe niciodată cum poți avea nevoie. Indiferent unde le-ai pune,
important este ca interlocutorul tău să poată pune mâna pe datele tale de
contact la nevoie.
Această mică parte a afacerii
pe care o prezentați persoanelor de contact ar trebui să fie reprezentativă
pentru cine sunteți și în conformitate cu strategia vizuală sau de marketing.
Ca și în cazul tuturor mijloacelor de comunicare (print sau digital), este bine
să păstrați consistența grafică pe cartea de vizită. În caz de dificultate, un
profesionist vă poate ajuta să vă definiți identitatea vizuală, iar la Agrafa
Print chiar aveți șansa să comandați cărți de vizită ieftine, dar de calitate
și cu impact.
Cartea de vizită este în
general în format de cartonaș, ușor de strecurat într-un portofel, având o
dimensiune aproximativă de 8,5 cm lungime și 5,4 cm lățime. Nici nu știți cum
poate cineva vrea să vă contacteze pentru a colabora din punct de vedere
profesional. Astfel, nu trebuie să investiți sume colosale, pentru că la Agrafa
Print puteți opta pentru cărți de vizită ieftine.
Printre informațiile esențiale care urmează să fie
prezentate pe aceste cărți de vizită ieftine se regăsesc:
●
Identitatea organizației
●
Numele
●
Identitatea
Poziția ocupată
●
Datele de contact - Aceasta este
funcția principală a unei cărți de vizită: să permită partenerului să vă poată
contacta cu ușurință. Numărul de telefon, adresa de e-mail și chiar faxul dacă
acest lucru face parte încă din mijloacele de comunicare. Ideal este să nu
uitați să indicați totul.
●
Adresa fizică a instituției pe
care o reprezentați - Acesta este un element care se poate dovedi a fi cel mai
practic dacă partenerului dumneavoastră va veni să vă întâlnească la sediul
dumneavoastră.
● Site - Cu siguranță ați discutat despre activitățile pe care le faceți,
dar pentru a vă aminti anumite puncte, pentru a aprofunda altele, este necesar
ca partenerul să poată obține informații pe site-ul organizației dumneavoastră.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu