vineri, 14 februarie 2020

Marketing virtual: Cisco – Spitalul Viitorului

O strategie excelenta a diviziei Cisco Medical-Grade Network pentru promovarea spitalului Palomar West, ce se va deschide in 2011 in California. Conceptul de marketing axat pe 2 valori – tehnologie de ultima generatie si confort la nivel de SPA – este integrat in Second Life prin simularea experientei si replicarea spatiilor in 3D. Cladirea, construita dupa proiectul real, ofera vizitatorilor o demonstratie a tehnologiilor cu care va fi dotat spitalul. De la facilitatile rezervelor si ospitalitatea de hotel pina la dotarile salilor de operatie sau recuperare, informatiile sunt comunicate inteligent, folosind animatiile specifice lumii virtuale si completand cu prezentari video si linkuri web. Experienta userului e amuzanta iar ca efect, au obtinut PR-ul international cu 3 ani inainte de lansare, deschizand oportunitati de investitii si adresandu-se unei comunitati globale de potentiali clienti. Proiectul are un video de prezentare si un site dedicat, iar mai jos am pus cateva poze din locatia virtuala.