luni, 17 februarie 2020
Playboy in Second Life reloaded
Desi lansarea nu mi s-a parut extraordinara, iata ca Playboy a inteles what's the trick cu Second Life si cu spatiile virtuale in general: implicarea comunitatii. Am facut recent o vizita pe sim-ul Playboy si am remarcat ca organizeaza frecvent party-uri cu muzica live aducand artisti din Second Life sa performeze in locatia proprie (muzica live este una dintre cele mai eficiente metode de a crea trafic in lumea virtuala). In plus, de la intrare te intampina un panou cu Iepurasul lunii si colectia de fete avataruri foarte bine lucrate si sexy, carora le organizeaza sedinte foto profesioniste. Dar partea cea mai interesanta o reprezinta magazinul. Daca la inceput oferea doar replici virtuale ale produselor reale care se gaseau pe playboystore.com au realizat foarte curind ca vanzarile nu erau tocmai incurajatoare. Moment in care s-au decis sa colaboreze cu designeri virtuali, cu experienta in Second Life, pentru a lansa linii co-branduite si multumind astfel pe toata lumea: creatorii primesc expunere iar cumparatorii produse relevante. A win-win situation, as spune, din care castiga, in final, tot brandul (desi, sa admitem, putine companii au curajul sa-si asocieze numele cu niste antreprenori virtuali). Din punctul meu de vedere, succesul sau insuccesul unui brand real in Second Life e determinat de modul in care este integrat in realitatile lumii virtuale; de capacitatea de a se reinventa pentru si impreuna cu avatarurile.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu